2022. feb 01.

Miért lenne szükségem rád

írta: Deles
Miért lenne szükségem rád

Versek Februárra 1.

158,697 Brother Sister Stock Photos, Pictures & Royalty-Free Images - iStock

2022-ben a Kapcsolatok témát választottuk ki februárra. És amikor azt mondjuk kapcsolatok, nem feltétlenül a romantikus értelmére gondolunk. Köszöntsétek nagy szeretettel a hónap első versét!

 

Az agyamra mész, ezt te is tudod. 
Szeretlek, de sokszor úgy tűnik, te nem akarod.
Nem tetszik, hogy ennyi év után is hatalmad van felettem,
Hogy csak akkor voltam jó, ha épp kellettem.
Néha testvérnek, néha barátnak,
Sokszor simán csak hallgatóságnak.

Hidd el, úgy szeretnék jó testvér lenni,
De ez a kapcsolat már úgy ahogy van kezd félremenni.
Fogalmam sincs mi az oka, mert nem az érvek,
Nem a személyiségek, nem a beszélgetések.

Talán mind a kettőnknek alkalmazkodnia kéne,
Talán nem csak azért kéne találkoznunk, mert miért ne,
Talán ott lehetnénk bármikor egymásnak,
Akár bizalmasnak, akár tettestársnak.

Azt hiszem, a romokból felépülés nekem kell kezdeni,
Szeretni, ott lenni, fedezni, védeni.
És akkor, talán csak akkor, ha én ott leszek neked,
Azt, hogy nekem is kell a testvérem, te is észreveszed.

Szólj hozzá

Kultúra Hónap témája