2022. feb 16.

Veszítsünk!

írta: Deles
Veszítsünk!

Azaz barátot vagy szerelmet fáj jobban elveszíteni?

szakitas-3_1542134619.jpg

Előre látom, hogy senki nem fog velem egyetérteni és ez valahol jogos is lesz, mert mindenkinek más az élethelyzete, de szerintem a mérleg durván a szerelem felé billen. Azzal is magyarázhatnám, ha magyarázni akarnám, hogy szíved választottja általában a barátod is, szóval ilyenkor ez kettő az egyben veszteség.

Ennél boldogabb after-valentinnapi témát nem is kaphattam volna, de hát épp ez az aktuális. Nagyon nehéz egységesen írni erről, mert tényleg mindenki máshogy éli meg, dolgozza fel, lép tovább. Éppen ezért maximum a saját kis meglátásaimat tudom megfogalmazni.

Szakításról általában: fura hogy nem beszéltek, fáj a mellkasod ha beugrik valami közös emlék, zavartság…szóval ilyesmi izgi dolgok, de szerintem ezek ugyanígy elmondhatók barát elvesztéséről is. Mindenesetre: egyik se lesz kellemes.

Világ életemben úgy voltam vele, hogy bármi ilyesmi történik velem az úgyse fog a padlóra vinni, mert hát ez nem a Bridget Johnes, képes vagyok ezeket jól viselni. Aztán jött a nagy Ő, és utána ugyanúgy bőgtem a közös albumot hallgatva, mint ahogy az meg van írva. Magyarul nem lett igazam.
Mivel elképzelésem se volt mit kéne kezdjek magammal, természetesen a nagy tudású internethez fordultam, ahol mindenhol ugyanaz van írva: „ne sírj, magaddal foglalkozz”.

Na mármost először is elmondanám, hogy de, sírj, sokkal jobb lesz utána. Másodszor meg a magaddal foglalkozz pont annyira tág fogalom, hogy nekem pl. elképzelésem se volt, hogy ez mit jelent. Jelentheti hogy több időt fektetsz a hobbijaidba vagy hogy újakat próbálsz ki, sokszor találkozol a barátaiddal, vagy inkább egyedül, otthon filmet nézel. Szóval megint kaptunk egy semmit, király. Én nem nagyon akarok tanácsot adni, mert teljesen el voltam veszve, talán az segített volna ha új életet kezdek Mexikóban. De csak talán. Viszont ehhez sajnos nincs elég pénzem, úgyhogy kicsit átgondoltam mik azok a dolgok, amik boldoggá tesznek, és ezekre fektettem a hangsúlyt. 

(((((((Talán ide kéne befűznöm, hogy ha most szakítottál, vagy már nagyon régen vagy mindegy is igazából, szóval ha egyedül vagy Valentin-napon, az NEM jelent semmit. Szépen élvezd, hogy nem kell pénzt költened senkire, vagy ha nagyon akarsz akkor vegyél magadnak fagyit. Ugyanolyan nap mit a többi, ne érezd rosszul magad a sok nyálas párocska miatt. (ha nagyon rosszul esik másokat látni akkor töröld le az instát is egy napra, nem fogsz belehalni)   ))))))))))))

A másik nagy kérdés nálam az volt, hogy mit csináljak a közös dolgokkal. Nagyon egyszerű a válasz: tüntesd el. Az is elég ha egyelőre csak szem elől teszed el, hogy ne lásd folyamatosan. Később viszont dobd ki. Tudom tudom „hát de szülinapomra kaptam, amikor..”, nem érdekes: dobd ki. A következő párod mentális egészségének se fog jót tenni, ha az exedtől kapott macival alszol.

Röviden ennyi, a lényeg hogy igyekezz továbblépni!

Szólj hozzá

Hónap témája Elme és lélek