2022. máj 02.

Anyák napi versek

írta: Deles
Anyák napi versek

moms_day2.jpg

moms_day.jpg

Édesanya

Biztos pont vagy életemben

Minden más emberrel szemben

Nemes lélek vagy te nékem

Kiért tényleg adnám vérem

 

Igaz csoda vagy e földön

Mely számodra csak egy börtön

Hisz angyal vagy, ez nem vitás

Egy felsőbb rendű entitás

 

Ha a szükség úgy kívánja 

Természeted mint piranha

De ha kell akkor szelíd

Vagy oroszlánként feszít

 

Ezerarcú védelmezőm

Halnék érted csatamezőn

S ha hajadon majd tél jön el

Gyermeked majd rád ügyel.

Szerző: P Mester

 

 

Van az az egy dolog mit nem kell ragozni,

az hogy te vagy a legjobb anya az tuti.

Szeretlek én téged földön, sőt vízen át,

s, ha azt mondod, hogy te is engem, az nem árt.

 

Ha jöhet egy kis klisé, akkor köszönöm!

Köszönöm, hogy itt vagy e péceli földön.

Így hát kettesben lakhatunk kastélyunkban,

és nézhetünk mindent mi netflixen fent van.

 

Remélem tetszik a vers mit írtam neked,

ünnepléshez meg persze vár ránk a Népkert.

De a két ajándékom közel sem elég,

nem elég visszaadni értem mit tettél.

 

Gondoskodsz rólam, akár ha dühös vagyok,

ha bolond, hangos, csendes, sőt még ha kattos.

Nincs egy olyan vers se, mely leírná mindazt,

mi járna neked, mert barátom s szülőm vagy!

Szerző: Anonim

Szólj hozzá